Friday, 17 February 2012



otak untuk sayang dan benci sebelah sebelah je
jadi boleh sayang dan juga boleh membenci
sebab tu orang dulu-dulu kata
"jangan benci sangat nanti jatuh sayang"
dan
"jangan sayang sangat nanti boleh jadi benci"
teori orang-orang yang dah lama hidup kat dunia ni.
Layan kan aje.



senang nak buat orang benci kita
tapi susah nak buat orang sayang kita
lagi-lagi nak buat orang setia.

Pernah kau hargai orang yang sayang kau?
dan dalam masa yang sama kau selalu sakitkan hati dia?
you are a dumb person, if , kau rasa
buat orang 'hurt' tu tak ada apa-apa
padahal orang tu dah kemain la nak jaga hati kau
ikut kata-kata kau
korbankan apa dia nak sebab kau
tak nak kau bising
tak nak kau rasa tak penting
taknak kau susah semua
tapi end-up kau buat dia 'hurt' juga
paling teruk bila kau kata dia pula yang salah
terang-terang kau yang buat dia
tapi yang peliknya
semua orang macam diam je
iyakan aje apa kau buat
makin galak lah kau rasa kau je betul kalau macam tu kan.
Sungguh aku tak faham.
'Terima kasih' la pada orang-orang sekeliling kau. (-_-")

No comments:

Post a Comment