Saturday 4 February 2012

ULalalalaaa ..

bYhaa ngekkkk:))))

malam niy aku tido beteman,,hehe ....nk taw sape?? tu haa ,byhaaa ..!!lagi2 ,,,..bihaaa hahahaha.. haa ...so ,,aku tk sunyi,tak boring.....aku  updte blogg niy tk keseorgan ! kmi nk kongsii cite gn awakawakawakkk!!!hahhh ..mlm niy aku nk ckap jawe lahhh ... lalalalallaaaaa . .,,hahahahaaa ,,,org ckp law kite ngumpat dlm bhase jawe ,kbnykanye org tk phm ,hahahaaa ,,jum ckp jaweee ,..tp aku tk nk ngumpat orggg!!justt ckp2 bnde yg aku taw jew ,lalalalalalaaaa ..
 jum testt :)))

pelajaran pertama....
siji
loro 
telu
papat
limo
nenem
pitu
wolu
songo
sepoloh 
>>koey manggon nang ndi?? /* kamu tinggal kat maner?
wes mangan ke orong? /* dah makan ke belom??
aku arek ketemu karo kuey.. /* saya nak jumpe dengan kamu
arek ketemu nang ndi yo?? /* nak jumpe kat mane yer??
kapan arek manjat gunung maneh? /* bila nak panjat gunung lagi??
mainan banyu terjun monjo-monjo /* mandi air terjun dengan manja
 lalaeleleelelelululuilililiillllalaa:)))

No comments:

Post a Comment