Friday, 3 February 2012

ary jumaat~~

# tak suke ? so what??

 hari nie macam biasalah kan . hari Jumaat , mestilah ade bacaan Yassin .tp aku tk bce pon,, mne tk nye, aku dtg bcaan yasin daa abiss,haha so , pagi tuh berkumpul dekat tempat biasa , . beborak sambil tunggu member kelengg cine yang lain datang . gelak-gelak siket . HAHA . aku nieh kalau sehari tak gelak memang rase lain jeh . haihh . tak tahu kenapa . sebab mulut aku dah ditetapkan untuk gelak dalam 1 hari . HAHA . 
*apeakumerepeknieh! -,-tak pasal2 bku tertinggal kt kedai nasi lemakk , buat malu jew ika oii

okey , lupakan cite bongok kat atas tuh . HAHA . hah , tajuk kat atas tuh . yang aku dok gebangkan sangat tuh . agak-agak pasal siapa yea ? opss ,  nieh aku tak tuju kat siapa-siapa pon okey kome ? chill okey ! kalau terasa , MAAF ku pinta .bdoh ika ,haha kenapa manusia mesti tanam sikap tak puas hati ? tak puas hati pulak dengan aku . haihh . aku tak faham , kenapa mesti aku ?eehh , jp, tol ke dye tk puas aty ngn aku ni,lalalaalalalaa.. betapa ramai lagi manusia yang lebih cantik dari aku , tapi kenapa aku yang jadi mangsa ? haihh . percuma jeh tak puas hati dengan aku nieh . sebab aku takkan layan benda nieh . HAHA, (oke ,, kaw cantik)
daripada aku fikir pasal tuh , baik aku fikir pasal diri aku sendiri .fkirkn tentg ak dgn SUDIN:)) jadi , percuma jeh kalau kau tak puas hati dengan aku . aku bukan care mana pun . macam budak tu lah kan . mula-mula tak puas hati dengan aku . bila aku diam , lama-lama dia pun dah tak bersuara . KUANGG2 ,, sanggup bnci membe sndiri , elehhh , bdohh , kuat sgt jeles nye ponnnnn! cian yayanggg aku,
arini at skolaa klas aku biseng betoll ,, mcm ayam nk cari tmpat betelooo ,, haa , tk cye? lntk ko lahh,, blahh! 
ptg tu plak g skolaa , maen bola jaringg , tk pasal2 aku kne jd tnggol kyu at tepi jalan raye , mcm org gile , tp aku tk rase malu pon , cume mcm budak blurrrr je ,, haaa .. balek tu bestt , SUDIN amex :)))))) werrkkkk,.

No comments:

Post a Comment