Friday, 3 February 2012

~menyelap

balak  kaw tu manusie jugak , ehh ,, balak kaw ke?? tak kannn,,.. bodohhh!!!
okeaa , kaw jew cantik kan,,,




"Perempuan ni ..
bodoh betul.
Perasan bagus, fikir asyik dia je betul.
ARNAB lagi bagus lah.
Dah sama dengan setan.
Baru kawan dah kongkong, cemburu tak tentu pasal,
habis Bf kau tak payah berkawan,
duduk dalam hutan,
takkan asyik nak harap Bf kau berkepit je dengan kau.
Macam tak ada kerja lain.
tk baek arhh wey.die mnusie jugak.
.... "Aah. Bodoh sbb dah buta hati. Tak tau mane 1 yang ikhlas yang tak.
Bab tu kau memang bodoh" ...:))   awwwwwwww ,.diam kaw!

No comments:

Post a Comment